avatar Ten blog rowerowy prowadzi miniorex z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2543.24 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy miniorex.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Road Race

Krótko po pracy

Wtorek, 27 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 0

Tak się jakoś złożyło, że nie miałem dziś tyle pracy co ostatnio i udało mi się wyrwać z biura kilkanaście minut po 17.00. Słoneczna aura sprawiła, że postanowiłem w końcu przewietrzyć Meridę. Był tylko jeden mały problem. Po ostatniej przygodzie musiałem kupić zapasową dętkę. Wpadłem do pierwszego napotkanego sklepu rowerowego tuż przed zamknięciem i nie bez problemów ale udało mi się nabyć zapasowe części. Moja dzisiejsza trasa: ze Świnoujścia ścieżką rowerową wzdłuż wydm przez Heringsdorf do Bansin, tam w tył zwrot i z powrotem tą samą trasą do Świnoujścia. Oczywiście nie obyło się bez przygód. Wracając złapałem kapcia i musiałem zmieniać dętkę. Potem jeszcze pokręciłem się trochę po mieście i grubo po zmroku wróciłem do domu. Niestety mimo pięknych widoków nie zrobiłem żadnych zdjęć bo z pośpiechu zapomniałem zabrać aparatu. Ale żeby nie było nudno poniżej fotki z wczorajszego spaceru: