avatar Ten blog rowerowy prowadzi miniorex z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2543.24 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy miniorex.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Road Race

Łikend w domu

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 2

Już jakiś czas temu zaplanowaliśmy, że ostatni łikend spędzimy w Szczecinie. Trochę mi się to nie uśmiechało bo kolejne dni wolne od pracy bez roweru. Ale jakoś tak w okolicy środy przyszła mi do głowy myśl żeby w sobotę pojechać do Szczecina rowerem. Z jednej strony trochę się obawiałem bo nigdy dotąd nie pokonałem takiego dystansu samotnie a z drugiej nie mogłem się doczekać tej wyprawy. Wyruszyłem z domu około 8.30, o 8.40 przeprawiłem się Bielikiem by przed 9.00 na dobre ruszyć w trasę. Trasa standardowa: do Wolina "trójką" a potem "trasą turystyczną" przez Stepnicę, potem Goleniów, Rurzyca, Pucice i w końcu Szczecin. Do 80 - 90 kilometra było całkiem nieźle. Potem tyłek nie przyzwyczajony do tylu godzin na siodełku zaczął dawać o sobie znać. Wiatr jak to wiatr - raz w pomagał, raz przeszkadzał. Generalnie, nie licząc zmiany dętki jeszcze przed Wolinem, obyło się bez przygód. Zdjęć znowu jak na lekarstwo. Chyba nie mam podzielnej uwagi. Albo rower albo fotki.