avatar Ten blog rowerowy prowadzi miniorex z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2543.24 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy miniorex.bikestats.pl

Świnoujście - krótki rekonesans

Poniedziałek, 19 marca 2012 · dodano: 19.03.2012 | Komentarze 5

A więc od soboty mieszkam w Świnoujściu. Co prawda jeszcze jedną nogą jestem w Szczecinie ale już powoli się urządzam. Aby uniknąć uciążliwości związanych z koniecznością przeprawiania się przez Świnę samochodem, postanowiłem przeprosić się z moim miejskim "Unibajkiem". Odkurzyłem go trochę, napompowałem opony i mimo późnej pory wybrałem się na krótki spacer po okolicy. Przede wszystkim chciałem sprawdzić ile czasu zajmie mi dojazd na prom, etc... i tam też udałem się w pierwszej kolejności. Potem parkiem w stronę promenady, chwilę wzdłuż plaży i dalej ścieżką rowerową do granicy polsko/niemieckiej. Tam w tył zwrot i praktycznie taką samą trasą do domu.
Dla niezorientowanych dodam, że w Świnoujściu rower to jedyny słuszny środek transportu. Wszędzie jest blisko, płasko, ścieżką rowerową dojedzie się praktycznie wszędzie. Jedyną przeszkodą może byś pogoda ale na to wpływu już raczej nie mamy.

Holowniki w porcie

Na wydmach

maccacus
| 22:44 piątek, 23 marca 2012 | linkuj A mi się marzy taki mieszczuch na dojazdy do pracy jak Twój!
rtut
| 16:26 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Wpis powinien miec tytuł "jak Michu został Wyspiarzem" szkoda, że coś się kończy... Pozostaje mi miec nadzieję że nasze plany udziału w przyszło rocznym HERO nie ulegają zmianom... No i na bliższą metę też się zmontuje parę dni w bardziej górzystym terenie niż Międzyzdroje i Świnkowo.
Eryczek
| 10:17 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Odwiedzimy Cię na kolejnej wycieczce :)
wober
| 08:05 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Podjazdy w międzyzdro0jach i Wisełce będą wyśmienite na treningi :)
James77
| 05:36 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj To masz teraz nowe tereny do eksploracji ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini