avatar Ten blog rowerowy prowadzi miniorex z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2543.24 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy miniorex.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Road Race

Samemu z przygodami

Niedziela, 11 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 0

W związku z tym, że w ostatniej chwili zdecydowałem się na jazdę przede wszystkim dzięki pięknej, słonecznej pogodzie za oknem, nie zdążyłem zorganizować sobie kompana do jazdy. Nie zniechęciło mnie to jednak i kilka minut po 10.00 wyruszyłem. Trasa: z Warszewa przez Głębokie do Buku/Blankensee potem Pampow, Grunhof, Locknitz, Plowen znowu Blankensee i powrót przez Miodową. Jazda raczej krajoznawcza niż sportowa. Wiatr bardziej przeszkadzał niż pomagał, przynajmniej na początku. Nie obył się bez przygód. Złapałem kapcia i musiałem zmienić dętkę. Poszło bardzo sprawnie z tym, że przez większą część drogi jechałem bez zapasu. Dzisiaj niestety bez zdjęć czego bardzo żałuję ale niestety mój świetny "wszystkomający" telefon z obiektywem Zeissa odmówił współpracy.