avatar Ten blog rowerowy prowadzi miniorex z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 2543.24 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy miniorex.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Road Race

Grupowo

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 28.02.2012 | Komentarze 4

Po wczorajszej wycieczce postanowiłem pójść za ciosem i wybrałem się z grupą zapaleńców: Magdą, Adamem, Erykiem, Grześkiem, Krzyśkiem, Mateuszem i Romkiem na pierwszą dłuższą wycieczkę. Zaczęliśmy z Głębokiego, potem przejście graniczne Buk/Blankensee, pętla przez kilka niemieckich wiosek, miast i miasteczek, których nazw jeszcze nie kojarzę i z powrotem do Blankensee. Dalej jak zwykle Dobra i Wołczkowo gdzie zakończyłem swoją podróż.
Jechało się bardzo przyjemnie. Co raz bardziej "wkręcam" się w jazdę na szosie. Wiatr jak zwykle trochę przeszkadzał ale jakoś dawałem radę. Towarzystwo super - pozdrowienia i dzięki dla wszystkich. Niestety nie dane mi było zaliczyć wisienki na torcie czyli podjazdu pod miodową po 120 km, ale jeszcze przyjdzie na to czas. W związku z pewnymi zobowiązaniami wobec mojego głównego Sponsora (Sylwia pozdrawiam) jazdę skończyłem u znajomych w Wołczkowie na bardzo miłym podwieczorku. Mimo że nie uprawiają oni czynnie żadnego sportu mieli dość spory zapas chmielowych izotoników, które jak wszyscy wiedzą świetnie uzupełniają zapasy minerałów po takim wysiłku ;).